(+386) 41 370 414  Kontaktiraj nas

0item(s)

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Product was successfully added to your shopping cart.

 

O nas

Ideja o spletni trgovini Ekolife, je nastala zaradi potrebe Tajče Pavček po spremembi načina življenja. Oba njena otroka sta bila precej bolna in alternativno zdravljenje je pogojevalo tudi drugačen način prehranjevanja. Torej, če bi imela zdrave otroke, spletne trgovine Ekolife zagotovo ne bi bilo.

Glede na pozitivne rezultate, je nastala želja, da s svojimi nasveti, pomaga čim večjemu številu ljudi, ki si želijo zdravo, zadovoljno, pozitivno in aktivno življenje. Želela je tudi ponuditi čim večji izbor kvalitetnih ekoloških izdelkov po čim bolj ugodni ceni. Sama se ves čas uči, vsak dan izve kaj novega in vse to, rada deli z vsemi, ki se zavedajo, da zdravje in dobro počutje ni le privilegij izbrancev. Gre predvsem za našo zavest in zavedanje, kaj je za nas koristno in kaj ne. Pomembno je, da si ne zatiskamo oči pred tem, kaj se danes dogaja z našo hrano, kako je pridelana in predelana, kaj nanašamo na svojo kožo, s čim čistimo naš dom, kako skrbimo za svojega duha, ter kako pridno krepimo in razgibavamo naše mišice.

Ker se zaveda, da je potrebno pomagati tudi naši materi Zemlji in ker ve, da vsak posameznik šteje, ji je v čast, da lahko začne pri sebi in brez občutka slabe vesti vsak dan prispeva k dvigu kolektivne zavesti. Več nas bo, lepše nam bo.
Ekolife, moj način življenja!

Ekolife s.p.  se je zaradi izjemno uspešnega dosedanjega poslovanja odločil s 1.1.2012 ustanoviti novo podjetje Ekolife Natura d. o. o., ki se je prvotno ukvarjala le z veleprodajo, kateri se je kmalu pridružila še maloprodaja in z njo spletna trgovina.

Solastnica Ekolife Natura Darja Korelc pravi, da je bila razdružitev in oblikovanje novega podjetja smiselna zaradi iz leta v leto bolj uspešnega poslovanja, ki je tako povečalo poslovni uspeh in število strank, da se je pokazala potreba po bolj usmerjeni strategiji in komunikaciji s strankami. Nenazadnje gre za drugačne zahteve strank, če gre za prodajo končnim kupcem ali posrednikom,« dodaja Darja Korelc.

Ekolife Natura d.o.o. je po novem v rokah treh solastnic. Tajči in Tjaši Pavček se je pri vodenju podjetja pridružila še Darja Korelc. Pavčkovi še naprej ostajata duša Ekolife-a, saj je Ekolife že od samega začetka njun način življenja, saj vse izdelke, ki so v prodaji, najprej sami preizkusita, da res ustrezajo njunemu ekološkemu načinu življenja. Darja Korelc pa je njuna protiutež, saj odlično pokriva poslovni vidik oz. finančni del. 

V prihodnje se tako nameravajo še bolj usmeriti na značilnosti kupcev, jih spremljati in jim svetovati. Razmišljajo pa tudi o novih možnostih, ki jih ponuja naravna kozmetika ter pripravljajo prodor številnih novih ekoloških izdelkov.

Podjetje Ekolife Natura ima poslovne prostore v Trzinu, kjer imajo zdaj tudi večje skladiščne prostore in boljši pregled nad izdelki. Podjetje ima trenutno dva zaposlena in šest rednih zunanjih sodelavcev, številnim študentom pa omogoča zaslužek s promocijo izdelkov.

Novost je tudi nova revija, ki jo izdaja podjetje Flora. Revijo so prilagodili slovenskemu trgu, jo prevedli in obogatili z lokalno vsebino. Izhaja trikrat letno v nakladi  5000 izvodov, na voljo pa je v vseh trgovinah, kjer prodajajo izdelke, ki jih uvaža Ekolife.

Ekolife je zdrava ideja 35-letne Tajče Pavček, strokovnjakinje za zdravo življenje in prehranjevanje ter razstrupljanje z zelenimi smoothie-ji. Na pot raziskovanja zdrave prehrane in zdravljenjem s smoothiji  jo je pripeljala bolezen, ki je kazala na začetek multiple skleroze, in odločila se je, da jo premaga na naraven način in z izdelki, ki jih podjetje danes tudi zastopa. Ekološko ozaveščenim potrošnikom so dostopni v njihovi spletni trgovini (www.ekolife.si). Med najbolj priljubljenimi izdelki so trenutno semena čije, olja in ekološki damski vložki.

Njihova ekološka usmerjenost in predanost zdravemu načinu življenja, se odraža tudi pri poslovanju in skrbjo za ponudbo najbolj kakovostnih izdelkov in storitev. Še posebej so pozorni na uvajanje vedno novih izdelkov v prodajo, ideje za njih pa dobivajo z rednim obiskovanjem sejmov doma in v tujini.