(+386) 41 370 414  Kontaktiraj nas

0item(s)

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Product was successfully added to your shopping cart.

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI 


Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "ekolife.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

 

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine "ekolife.si". 
Popusti v spletni trgovini se ne seštevajo. 

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v trgovini "ekolife.si".
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

 

NAROČANJE 

Sprejeta naročila v trgovini "Ekolife.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@ekolife.si
Odstop od naročila
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.
Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne opravljena plačila. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
Zavrnitev naročila
Trgovina "Ekolife.si" lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne. 
Obdelava naročila
Trgovina "Ekolife.si" bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prijemu. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev.
Hranjenje naročila
Odano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@ekolife.si ali pisno na sedež  podjetja.

 

NAČIN PLAČILA:

Izbirate lahko med dvema načinoma plačila in sicer:

  • plačilo po povzetju (blago bo najhitreje pri vas). Kurir vroča naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Ob gotovinskem plačilu je odkupnina brez provizije, ob plačilu s kartico kurirju ali na Parcel Shopu je provizija 1,43% od vrednosti paketa oz. 1,5% na Paketomatu (Parcel Shop). Če gre po prvem poizkusu paket v paketomat ali Parcel Shop lahko mi ali pa prejemnik zahteva da se mu paket dostavi na naslov. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
  • nakazilo po predračunu: naročilo je potrebno najprej plačati po predračunu/naročilu, ki ga dobite na vaš e- naslov. Po prejetem nakazilu naročilo odpremimo. 
  • preko PAYPAL sistema: naročilo se odpremi v najkrajšem možnem roku po prejemu naročila

 

POŠTNINA:

Pri naročilu nad 20 EUR, je poštnina brezplačna.

Pri naročilu, ki bo manjše od 20 EUR se plača strošek dostave v višini 3,56 EUR.

Pred 1.9.2016 je bila dostava izvršena preko Pošte Slovenije, ki je pri končni stranki pri storitvi ODKUPNINA PO POVZETJU prejemniku dodatno zaračunavala sledeči strošek:  0,98€ - 5,01 € (odvisno od višine odkupnine).

S 1.9.2016 vaša naročila dostavlja kurirska služba GLS.  Prejemnik ima na izbiro plačilo z gotovino ali plačilo s kartico (Visa, Mastercard, BA, Meastro, Karanta). Pri prevzemu paketa na PAKETOMATU je možno plačilo zgolj s plačilno kartico in v tem primeru se zaračunajo stroški provizije banke v višini 1,43% od zneska naročila.

 

ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA:

Pri oddaji naročila do 12h, bo blago pri vas najhitreje naslednji dan, v kolikor blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Rok dostave je 1 – 7 delovnih dni (najpogosteje 1 do 2 dni, v kolikor se vam mudi, nas lahko na to tudi opozorite in potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v najkrajšem možnem času)

  

SPLOŠNI POGOJI ZA DOSTAVO BLAGA:

V primeru dostave s strani Pošte Slovenije je naslovnik dolžan prevzeti blago od pismonoše na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa Pošta Slovenije. 
Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto. V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj ko bo mogoče na naše stroške.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi dostavimo v 1-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe na dnu naročila.
Vse informacije o artiklih ali o dobavi so možne tudi po telefonu in sicer na Gsm: +386 41 370 414  in na e-mail: info@ekolife.si
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov. 
V primeru dvoma se šteje, da se pri dostavi blaga uporablja veljavna zakonodaja na ozemlju Republike Slovenije, predvsem Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov, in to za vse primere. 
Obveznost prodajalca je, da izpolni svoje obveznosti iz pogodbe, obveznost mora biti izvršena najkasneje v 30 dneh od dneva naročila, razen če se stranki ne dogovorita drugače, oziroma če je na spletni strani izrecno omenjeno, da bo kupljeno blago dobavljeno v roku določenega števila dni. 

 

100% VAREN NAKUP

V kolikor ugotovite, da vam dostavljen izdelek ne ustreza, nam ga lahko v roku 15 dni, ob predhodni pisni obvestitvi vrnete nazaj. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupcu, ki odstopi od naročila, vrnemo denar. Za nakazilo kupnine nam posredujte številko vašega osebnega računa.

 

VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh obvestiš (na e-mail naslov info@ekolife.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh.

Blago moraš vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. 

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. V Ekolife omogočamo tudi zamenjavo artikla. 

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. 

 

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV 

Trgovina "Ekolife.si" se zavezuje, da bo zaščitila vašo zasebnost. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov. 

Če želite v trgovini "Ekolife.si" opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu. 

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: info@ekolife.si.

 

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini "Ekolife.si" uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov. 


Hvala za zaupanje in Lep pozdrav !