0 Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Vpiši iskalni niz

Kako in zakaj morate narediti sladkorno razstrupljanje! Začnimo 21 dnevni sladkorni detoks skupaj!

Kako in zakaj morate narediti sladkorno razstrupljanje!  Začnimo 21 dnevni sladkorni detoks skupaj!

Rafinirani beli sladkor je prisoten v večini izdelkov, ki jih danes vidimo na policah naših trgovin.

Žalostno dejstvo je, da se zavedamo, da je ta sestavina sprožilec za celo vrsto bolezni, kot so sladkorna bolezen, debelost, hipertenzija in različne kronične bolezni.

Študije so tudi pokazale, da sladkor povzroča močnejšo odvisnost od kokaina!

Ko jeste sladkor, se sprošča hormon sreče dopamin.

Toda trik je v tem, da ga morate vsakič pojesti več, da vaše telo sprosti enako količino dopamina.


Zakaj se mu torej ne bi odrekli za nekaj tednov in poskusili sladkorni detoks?

Če boste vztrajali, bi vas rezultati lahko prijetno presenetili, celo navdušili.


Nekateri menijo, da je za zdravstvene koristi dovolj le zmanjšati vnos rafiniranega sladkorja, vendar to ne drži.

Zakaj bi ga sploh uživali, ko v telesu ustvarja neravnovesje in ko od tega nimate prav nobene koristi?


Nevarno antihranilo

Za razliko od beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob sladkor ni makrohranilo.

Edina stvar, ki jo daje vašemu telesu, so prazne kalorije. Nekateri ga upravičeno imenujejo antihranilo, ker iz telesa »izvleče« minerale, kot sta magnezij in kalcij, za lastno prebavo.


Kako sladkor vpliva na vaše telo:

  1. poveča raven škodljivih trigliceridov v krvi
  2. obremenjuje jetra
  3. lahko povzroči odpornost na hormon leptin
  4. vodi v debelost
  5. ustvarja odvisnost
  6. vodi do močnega dviga in padca energije


Nasveti za izvajanje sladkornega detoksa

Če ste odločni, lahko naredite razstrupljanje od sladkorja tako, da se že prvi dan odrečete vsej hrani, ki ga vsebuje.

Lahko pa tudi postopoma – tako, da v prvih dneh predelan sladkor zamenjate z naravnimi sladili, kot so surovi med, javorjev sirup, stevija, kokosov sladkor ipd., ki jih boste zaužili v zelo majhnih količinah.

Po teh začetnih nekaj dneh,  bi morali odstraniti tudi ta naravna sladila.


Nasveti za razstrupljanje:


1. Iz kuhinje izločite vso hrano, ki vsebuje rafiniran sladkor

Prvi korak pri razstrupljanju sladkorja je, da s kuhinjskih polic in hladilnika odstranimo vse, kar vsebuje sladkor (pregled  sestavin na embalaži posameznega izdelka).

Pazite! V kupljenem kruhu, solatnih prelivih, sadnih jogurtih, paradižnikovih omakah, kečapu, sadju v pločevinkah, kupljenem arašidovem maslu, gaziranih pijačah, sokovih je skrit sladkor.

Zato pred nakupom preverite sestavine, navedene na embalaži.

Zelo pomembno je, da se poleg rafiniranega sladkorja znebite vseh umetnih sladil, ki zelo škodujejo vašemu zdravju in vodijo v različne bolezni.

2. Napolnite kuhinjo s svežo zelenjavo in sadjem ter kuhajte sami

Ko izločite vso pakirano hrano, je čas, da svojo kuhinjo napolnite z zdravimi živili.

Izbirajte  in kupujte izključno sveže in sezonsko sadje in zelenjavo, solate, gomolje, zelje itd.

Priporočljivo je, da čim pogosteje kuhate sami, saj boste tako imeli popoln nadzor nad tem, kaj vnašate v telo.

Čeprav nekateri tega ne dovolijo, lahko med razstrupljanjem jeste majhne količine sadja, ki vsebuje naravne sladkorje, kot so datlji, fige ali nekaj rozin.

Za razliko od predelanega sladkorja so naravni sladkorji, kot je fruktoza, prisotna v sadju, dobri za vaše zdravje, še posebej zato, ker prihajajo v »paketu« z minerali, vitamini, vlakninami in encimi.

Zato se takšni hrani nikoli ne smete odreči.


3. Povečajte vnos hrane z vlakninami in vodo

Če želite zmanjšati željo po sladkorju, povečajte vnos hrane, bogate z vlakninami.

Hrana, kot so oreščki, semena in stročnice, bo pripomogla k vašemu občutku sitosti in v tem primeru se bo zmanjšala tudi vaša želja po sladkem.

Prav tako prehranska vlakna ohranjajo zdravo raven sladkorja v krvi, torej preprečujejo nenaden padec sladkorja.

Bodite prepričani, da povečate vnos sadja, bogatega z vlakninami in vodo, kot so citrusi, jagode, melone, lubenice…

Pomembna je tudi ustrezna hidracija telesa, zato povečajte vnos vode.


4. Jejte več rastlinskih beljakovin

Povečan vnos beljakovin bo znižal raven hormona lakote grelina in tako zmanjšal vašo željo po sladkem.

Zaužijte stročnice, kot so leča in fižol ter šparglje, avokado, brokoli, različne oreščke, kot so kvinoja, chia semena, ovseni kosmiči in podobno.


Abstinenčna kriza

Prvih nekaj dni po opustitvi predelanega sladkorja bi vas lahko mučili glavoboli, krči, utrujenost, napihnjenost itd., a naj vas to ne odvrne, le nadaljujte.

Ti simptomi abstinenčne krize bodo sčasoma izginili.

Ne pozabite, da sladkor povzroča odvisnost in da ga bo vaše telo sprva iskalo, vendar ne obupajte in se ne predajte skušnjavi.


Trajanje razstrupljanja

Čiščenje telesa sladkorja lahko traja več tednov ali celo cel mesec.

Po tem je velika verjetnost, da se bo vaše telo navadilo na naravni sladkor in niti ne bo več iskal umetnega.

Prednosti razstrupljanja sladkorja:

•    mladosten videz kože

•    izginotje aken

•    bolj zdravi in lepši zobje

•    izguba teže

•    izginotje trebušne maščobe

•    boljši spanec

•    izboljšane duševne sposobnosti

•    bistveno manjše tveganje za sladkorno bolezen

•    višjo raven energije in vitalnost

•    veliko boljša prebava


Za uvedbo zdravih navad traja enaindvajset dni - zdržite vsaj toliko! Začnimo skupaj danes!



Nazaj na seznam

Brezplačna dostava

pri naročilu nad 20€

100% varen nakup

vrnemo kupnino

Dostava v 2 dnevih

Ob naročilu do 13h

Garancija zadovoljstva

30 dnevna garancija